Карантин від 13.03.2020
Клас – 5л
Українська література
Теми розглядатимемо відповідно до програми, за розкладом. Тому важливо виконувати ВСЕ!
Завдання з’являтимуться за звичайним розкладом!
Деякі завдання будуть оцінюватись дистанційно! Переходьте за посиланнями вчасно, у зазначений час. Особливо, якщо це контрольна робота!
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!
07.04.2020
Тема уроку: Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало (тестування).
Завдання: Пройдіть за посиланням (натисніть на нього) і дайте відповіді на тестові запитання.
Термін виконання: до 12.04.2020 (після цього посилання не працюватиме!)
Увага! Приймається тільки перша відповідь.
31.03.2020, 03.04.2020
Тема: Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань (за оповіданням “Лось)”.
Завдання: Знайдіть цікаву інформацію про диких звірів України, та створіть енциклопедичну сторінку за схемою. За бажанням надішліть фото роботи або перевіримо при зустрічі.
Якщо ви щось не зрозуміли, щось недовиконали, маєте питання чи будь-що, ви знаєте, де і як мене знайти! Пишіть, питайте – я на зв’язку!
Та чверть маємо закрити до кінця канікул.
Бо далі буде…
20.03.2020
Тема уроку: Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось». ТЛ: оповідання.
Завдання 1: Прочитайте стор. 203-211, поміркуйте (усно) над запитаннями № 5,6,7,9 після оповідання.
Завдання 2 (на оцінку): Напишіть своє продовження оповідання “Лось”
Відповідь надішліть у цій формі до 23.03.
17.03.2020
Тема уроку: «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П. Тичини.
Завдання 1: Прочитайте поезії на стор. 200-201
Завдання 2: Виконайте завдання на стор. 202 № 2,3,4,7,9 (усно) та № 12 (письмово)
У разі потреби перегляньте ще раз відеоурок.
13.03.2020
Тема уроку “Павло Тичина та його поезії”
Завдання: Перегляньте відеоурок за темою “Павло Тичина та його поезія “Не бував ти у наших краях””. Виконайте завдання, які містяться у відеоуроці.