Карантин від 13.03.2020
Клас – 6а
Українська мова
Теми розглядатимемо відповідно до програми, за розкладом. Тому важливо виконувати ВСЕ!
Завдання з’являтимуться за звичайним розкладом!
Деякі завдання будуть оцінюватись дистанційно! Переходьте за посиланнями вчасно, у зазначений час. Особливо, якщо це контрольна робота!
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!
09.04.2020
Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.
Завдання (на оцінку): Уявіть себе в ролі журналістів, які досліджують, як проходить день шестикласників під час карантину. Напишіть статтю для шкільної газети, використовуючи числівники (позначаючи дати, час, кількість чогось чи когось).
Статтю напишіть у цій формі:
06.04.2020, 07.04.2020
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».
Завдання: Виконайте завдання на стор. 186-187. Тестові-письмово, а запитання для самоперевірки – усно.
02.04.2020
Тема уроку: Узгодження числівників з іменниками.
Завдання: Опрацюйте параграф 57. Виконайте письмово вправу 489.
Термін виконання 05.04.2020
31.03.2020
Тема уроку: Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.
Завдання 1: Розгляньте таблицю. Особливу увагу зверніть на жовтий рядок.
Після цього виконайте завдання 2.
Завдання 2: Запишіть словосполучення, будьте уважні, розкриваючи дужки. Цифри запишіть словами:
35 (олівців), 25 (слів), 324 (тисячний), 72 (річний),
2 (сторонній), 17 (тонний), 83 (людини), 132 (книги),
20 (гривень), 49 (школа).
30.03.2020
Тема уроку: Відмінювання числівників.
Завдання: Повторіть параграф 54.
Виконайте письмово вправу № 461.
Якщо ви щось не зрозуміли, щось недовиконали, маєте питання чи будь-що, ви знаєте, де і як мене знайти! Пишіть, питайте – я на зв’язку!
Та чверть маємо закрити до кінця канікул.
Бо далі буде…
20.03.2020
Тема уроку: Відмінювання числівників.
Завдання 1: Перегляньте відеоурок .
Завдання 2: Виконайте вправи № 458, 459
Завдання 2 (допоміжне, в разі потреби): Перегляньте правила у параграфах № 54-56.
19.03.2020
Тема уроку: Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною Сергія Васильківського.
Завдання:
17.03.2020
Тема уроку: Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені.
Завдання 1: Повторіть матеріал попереднього уроку та опрацюйте параграф № 53.
Завдання 2: Випишіть у зошити, що є дробовими та збірними числівниками.
Завдання 3: Виконайте письмово вправу № 440.
16.03.2020
Тема уроку: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Завдання 1: Повторіть загальну інформацію про числівник за параграфом № 52.
Завдання 2: Опрацюйте матеріал з цих двох карток (для збільшення зображення натисніть на нього):
Завдання 3: Виконайте письмово вправи № 433, 434