6а Українська мова


Карантин від 13.03.2020

Клас – 6а

Українська мова


Теми розглядатимемо відповідно до програми, за розкладом. Тому важливо виконувати ВСЕ!

Завдання з’являтимуться за звичайним розкладом!

Деякі завдання будуть оцінюватись дистанційно! Переходьте за посиланнями вчасно, у зазначений час. Особливо, якщо це контрольна робота!

Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!


09.04.2020

Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.

Завдання (на оцінку): Уявіть себе в ролі журналістів, які досліджують, як проходить день шестикласників під час карантину. Напишіть статтю для шкільної газети, використовуючи числівники (позначаючи дати, час, кількість чогось чи когось).

Статтю напишіть у цій формі:


06.04.2020, 07.04.2020

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».

Завдання: Виконайте завдання на стор. 186-187. Тестові-письмово, а запитання для самоперевірки – усно.


02.04.2020

Тема уроку: Узгодження числівників з іменниками.

Завдання: Опрацюйте параграф 57. Виконайте письмово вправу 489.

Термін виконання 05.04.2020


31.03.2020

Тема уроку: Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.

Завдання 1: Розгляньте таблицю. Особливу увагу зверніть на жовтий рядок.

Після цього виконайте завдання 2.

Завдання 2: Запишіть словосполучення, будьте уважні, розкриваючи дужки. Цифри запишіть словами:

35 (олівців), 25 (слів), 324 (тисячний), 72 (річний),

2 (сторонній), 17 (тонний), 83 (людини), 132 (книги),

20 (гривень), 49 (школа).


30.03.2020

Тема уроку: Відмінювання числівників.

Завдання: Повторіть параграф 54.

Виконайте письмово вправу № 461.


Якщо ви щось не зрозуміли, щось недовиконали, маєте питання чи будь-що, ви знаєте, де і як мене знайти! Пишіть, питайте – я на зв’язку!

Та чверть маємо закрити до кінця канікул.

Бо далі буде…


20.03.2020

Тема уроку: Відмінювання числівників.

Завдання 1: Перегляньте відеоурок .

Завдання 2: Виконайте вправи № 458, 459

Завдання 2 (допоміжне, в разі потреби): Перегляньте правила у параграфах № 54-56.


19.03.2020

Тема уроку: Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі  за картиною Сергія Васильківського.

Завдання: 


17.03.2020

Тема уроку: Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені.

Завдання 1: Повторіть матеріал попереднього уроку та опрацюйте параграф № 53.

Завдання 2: Випишіть у зошити, що є дробовими та збірними числівниками.

Завдання 3: Виконайте письмово вправу № 440.


16.03.2020

Тема уроку: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Завдання 1: Повторіть загальну інформацію про числівник за параграфом № 52.

Завдання 2: Опрацюйте матеріал з цих двох карток (для збільшення зображення натисніть на нього):

Завдання 3: Виконайте письмово вправи № 433, 434


Коментувати