Карантин від 13.03.2020
Клас – 7б
Українська мова
Теми розглядатимемо відповідно до програми, за розкладом. Тому важливо виконувати ВСЕ!
Завдання з’являтимуться за звичайним розкладом!
Деякі завдання будуть оцінюватись дистанційно! Переходьте за посиланнями вчасно, у зазначений час. Особливо, якщо це контрольна робота!
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!
Синонімічні й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте – про те, зате – за те, якби – як би та ін.)».
09.04.2020
Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів.
Завдання: Опрацюйте стор. 228-231, виконайте впр. 508
06.04.2020, 07.04.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом).
Завдання (на оцінку): Прослухайте текст, спробуйте спочатку усно переказати за наведеним планом, в разі потреби прослухайте ще раз і напишіть у зошити переказ. Ви можете надіслати на перевірку на Viber фото вашої роботи.
Термін виконання до 09.04.2020
02.04.2020
Тема уроку: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Написання сполучників разом та окремо.
Завдання: Опрацюйте параграф 36, таблицю розрядів перенесіть у зошит, виконайте вправу 491 письмово
Термін виконання 05.04.2020
30.03.2020
Тема уроку: Контрольний диктант.
Завдання 1 (на оцінку): Перегляньте відеоурок. До уроку підготуйте зошит і ручку. Під диктовку напишіть диктант. Сфотографуйте і надішліть мені на Viber на перевірку.
Термін виконання: 30.03.2020
Завдання 2: 01.04.2020 під цим відео з’явиться посилання на текст диктанту для самостійної перевірки. Перевірте свою роботу.
Термін виконання 01.04.2020
Якщо ви щось не зрозуміли, щось недовиконали, маєте питання чи будь-що, ви знаєте, де і як мене знайти! Пишіть, питайте – я на зв’язку!
Та чверть маємо закрити до кінця канікул.
Бо далі буде…
19.03.2020
Тема уроку: Урок мовленнєвого розвитку. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Завдання 1: Опрацюйте сторінки 199-200. Випишіть визначення нарису, ознайомтесь із пам’яткою щодо написання.
Завдання 2: Виконайте письмово вправу № 431.
17.03.2020
Тема уроку: Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.
Завдання: Виконайте письмово вправи № 468, 478.
У разі потреби ще раз перегляньте матеріал відеоуроку від хвилини 2:36 до 4:50
16.03.2020
Тема уроку “Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Види прийменників за будовою та походженням”.
Завдання: Перегляньте відеоурок “Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою та походженням” і виконайте усно та письмово завдання з цього уроку.