Карантин від 13.03.2020
Клас – 7б
Українська література
Теми розглядатимемо відповідно до програми, за розкладом. Тому важливо виконувати ВСЕ!
Завдання з’являтимуться за звичайним розкладом!
Деякі завдання будуть оцінюватись дистанційно! Переходьте за посиланнями вчасно, у зазначений час. Особливо, якщо це контрольна робота!
Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!
17.04.2020
Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. ТЛ: новела.
14.04.2020
Урок позакласного читання. Степан Васильченко. «Приблуда».
10.04.2020
Докори сумління – найстрашніше покарання. Мрія в житті людини, пошуки істини, людина і гроші, доля заробітчанина – проблеми сучасного життя, розкриті через образи твору. Символічне значення назви твору. Художні засоби в ньому.
07.04.2020
Тема: Степан Процюк. «Аргонавти» – третя історія Марійки та Костика. Роздуми про перше кохання, про суперництво і справжню дружбу. Античний міф про аргонавтів – композиційний центр твору. Роль вставної історії про хлопчика і дівчинку, пісень, віщих снів, передчуття серця.
Завдання: Прочитайте, будь ласка твір “Аргонавти”. Ви можете прочитати ТУТ.
03.04.2020
Тема уроку: Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків. Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.
Завдання: Прочитайте стор. 225-232. Дайте відповіді на питання № 1-10 усно; № 11 – письмово (на оцінку).
31.03.2020
Тема уроку: Марина Павленко. Основні відомості про письменницю. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий. Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного.
Завдання: Прочитайте стор. 213-225. Дайте відповіді на питання № 1-10 усно.
Якщо ви щось не зрозуміли, щось недовиконали, маєте питання чи будь-що, ви знаєте, де і як мене знайти! Пишіть, питайте – я на зв’язку!
Та чверть маємо закрити до кінця канікул.
Бо далі буде…
20.03.2020
Тема уроку: Василь Симоненко. Коротко про митця. «Лебеді материнства». Фольклорна основа поезії. Символічний зміст образу лебедів.Загальнолюдські цінності у вірші «Ти знаєш, що ти – людина…». Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани…».
Завдання 1: Прочитайте стор. 206-211. Спробуйте відповісти на запитання (усно).
Завдання 2: Виразно прочитайте поезії. Вивчіть напам’ять одну з них.
Завдання 3: Перегляньте відеоурок “Визначаємо віршові розміри”.
За зразком (письмово) визначте віршовий розмір поезії “Ти знаєш, що ти – людина”.
17.03.2020
Увага! Контрольна робота!
Тема уроку “Контрольна робота. Григір Тютюнник, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко”
Завдання: Виконайте контрольну роботу.
Увага! Пам’ятайте! Цю роботу можна виконати лише 1 раз.
Тому заходьте за посиланням, коли будете впевнені, що у вас достатньо часу (потрібно 40 хвилин, як і під час уроку)! Успіхів 🙂
Для виконання роботи натисніть ТУТ .
13.03.2020
Тема уроку “Підготовка до контрольної роботи за творчістю Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого, Л.Костенко”.
Завдання 1: Перегляньте ще раз твори, які ми розглядали під час уроків.
Завдання 2: Згадайте, що ми обговорювали на останньому уроці, та поміркуйте, що символізує поняття “крила” у творах Ліни Костенко.