Сторітеллінг – мистецтво цікавої розповіді


Часто чуємо, що учні не читають, не люблять літературу тощо. Чому? Основна причина – це відсутність зв’язку з реальністю. Учні не розуміють, навіщо вивчається той чи інший твір, чому автор обрав саме цю тему, чому зобразив саме таких персонажів, чому герої діють саме так. Тобто – не усвідомлюють актуальності. І зрозуміти учнів можна. Але й виправити ситуацію теж можна, до речі – у дуже легкий та цікавий спосіб.

Сторітеллінг – це один із найдієвіших методів, щоб уроки української літератури стали не тільки цікавими, але й приносили по-справжньому життєву користь учням.

Пропоную ознайомитись із чудовим виступом на цю тему Алли Баєвої “Сторітеллінг – мистецтво цікавої розповіді, або як уникнути одноманітності на уроці”.

 


Цей контент доступний лише користувачам. Якщо ви зареєстрований користувач, будь ласка, увійдіть до сайту. Нові користувачі можуть зареєструватися нижче.

Новий користувач
*Обов'язкові до заповнення поля