Обіцяне на EdCamp у Києві


Шановні колеги, виконую обіцянку і викладаю ілюстрації до виступу на нашій зустрічі під час EdCamp у Києві 2 грудня 2017 року.

Отже, ми говорили про квести та їх вплив на зацікавленість учнів предметом та можливість створити атмосферу довіри між учнями та викладачем. Не буду тут повторювати сказане при зустрічі, а просто додаю те, що не вийшло продемонструвати. А якщо буде бажання ще поспілкуватися з цього питання (хоч можна і з будь-якого іншого 😉 ), то пишіть, будь ласка, тут або у Фейсбуці.

Спочатку про позанавчальний квест. 

  • Ретельно визначаємо тему та мету.
  • Плануємо структуру, порядок проходження, дії учнів (це можуть бути загадки, завдання, шифри тощо).
  • Створюємо інструкцію.
  • Формуємо команди.
  • Готуємо всі потрібні матеріали.
  • За необхідністю залучаємо помічників.

Приклад маршрутної карти (уривок), як це було у нас у листопаді:

Також у нас була і система бонусів та штрафів:

Шифри учні отримували у вигляді букв і цифр на символічних хмарках, тваринках і т.д.

І нарешті, після проходження квесту, учні заповнювали отаку табличку і був міні-флешмобчик.

 

Тепер про урок-квест.

Тут дещо складніше, оскільки на відміну від позанавчального квесту, де можна більш вільно розпоряджатися часом та й порядок проходження в принципі не так важливий, урок – це відразу кілька обов’язкових умов: 45 хвилин, тема, структура, триєдина мета. Тому, як і розповідала, я залучала учнів молодших курсів у якості координаторів (а по суті вони були асистентами викладача і мали купу повноважень, наприклад, оцінювали роботу команд).

Дещо з підготовчих матеріалів:

Команди отримували карти, координатори – ключі до вправ, учні отримували завдання. 

Фото з цих та й багатьох інших заходів можна переглянути

у Фотоальбомі.

Пізніше я розміщу цей урок повністю у розділі “Відкритий урок”, поки що не буду, бо віддала його в друк до одного журналу і не впевнена, чи маю право оприлюднювати до виходу журналу.

А у 2й половині грудня, коли наш черговий квест відбудеться, то в розділі “Квест” або/та “Позанавчальні заходи” опублікую кілька сценаріїв.

Дякую за вашу зацікавленість, небайдужість, надихаючу зустріч.

Безкінечно рада була з усіма познайомитись і поспілкуватись 🙂

Коментувати