9а Українська література


Карантин від 13.03.2020

Клас – 9а

Українська література


Теми розглядатимемо відповідно до програми, за розкладом. Тому важливо виконувати ВСЕ!

Завдання з’являтимуться за звичайним розкладом!

Деякі завдання будуть оцінюватись дистанційно! Переходьте за посиланнями вчасно, у зазначений час. Особливо, якщо це контрольна робота!

Після завершення відведеного часу зайти на платформу ви не зможете!


06.04.2020 (2 уроки)

Тема: УМР. Характеристика головних персонажів поем “Катерина” та “Наймичка”. Трагедія жінки-матері. Наскрізний ліризм творів Шевченка про жіночу долю.

Завдання (на оцінку):

Перед тим, як почати, переконайтесь, що ви виконали усі попередні завдання. У разі потреби перечитайте поеми та перегляньте відеоурок за 30.03.2020.

  1. Створіть ментальну карту щодо однієї з героїнь (Ганна або Катерина). Зразок карти можна подивитись ТУТ. Надішліть, будь ласка, ментальні карти або на Viber, або на email.
  2. Заповніть google-форму. У ній запитання, які потребують розгорнутих відповідей.


30.03.2020

Урок 2

Тема уроку: «Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»). Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).

Завдання: Перегляньте відеоурок “Жіночі долі у творчості Тараса Шевченка” та виконайте завдання з нього (до конспекту паспорти творів та відповіді на всі питання з відео) . Прочитайте поеми “Катерина” та “Наймичка”.

Увага! На наступному тижні тестування за Шевченком на оцінку!

Термін виконання 03.04.2020


30.03.2020

Урок 1

Тема уроку: «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Продовження теми «землячків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості, національного безпам’ятства та байдужості до рідної мови.

Завдання: Прочитайте стор. 218-228.

Завдання 2: Випишіть визначення “сарказм”, “алюзія”, “послання”. Спробуйте дати відповіді на запитання стор 227-228 (усно чи письмово – на ваш вибір).

Завдання 3 (на оцінку! Замість напам’ять!): Запишіть аудіо- чи відеозапис, де ви читаєте виразно один з уривків із “І мертвим, і живим…”:

  1. с. 218-219 від початку до слів до с. 220 “Немудрі одурять”.
  2. с. 220 від “Якби ви вчились так, як треба” до с. 222 “Та й вас роздавила!”
  3.  с. 222 від слів “Так от як кров свою лили…” до кінця.

Термін виконання 03.04.2020


Якщо ви щось не зрозуміли, щось недовиконали, маєте питання чи будь-що, ви знаєте, де і як мене знайти! Пишіть, питайте – я на зв’язку!

Та чверть маємо закрити до кінця канікул.

Бо далі буде…


16.03.2020 (2-й урок)

Тема уроку: «Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно- визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.

Завдання 1: Прочитайте поему “Кавказ” (стор. 209-216)

Завдання 2 (на оцінку): Створіть 3 меми до творів Шевченка “Сон” та “Кавказ” за допомогою програми http://memok.net/create

Зображення надішліть мені на viber або email до 21.03!


16.03.2020 (1-й урок)

Тема уроку: Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення. Сатиричний характер поеми. ТЛ: гротеск, контраст, карикатура, сарказм, умовність.

(на оцінку)

Завдання 1: Перегляньте відеоурок “Літературні напрями та стилі (ч.І)”, складіть таблицю (1 стовпчик – назва, 2й – ознаки, 3й – представники, приклади).

Завдання 2: Складіть словничок з теорії літератури: гротеск, контраст, карикатура, сарказм, умовність (стор. 207-209)

Завдання 2: Вивчіть напам’ять уривок з комедії “Сон” (не менше 24 рядків).

Тут повна версія твору: СОН


Коментувати