Відкритий урок. Художня культура: “Культура ХХ століття. Театральна культура” 1


Пропоную розробку уроку-занурення з художньої культури для учнів І курсу за темою

“Культура ХХ століття. Театральна культура”.

У ході уроку учні занурюються в атмосферу мистецтва, “зазирають за куліси” історії театру, виступають в ролі акторів. Під час уроку мінімізуємо теоретичний матеріал за допомогою ретельно продуманого та підготованого випереджального завдання і створюємо атмосферу творчості та гри.

Розробку уроку переглянути або завантажити ви можете за посиланням ТУТ.

А деякі окремі елементи уроку хочу розглянути додатково.

Аркуш самооцінювання

Мабуть, найбільше питань, а подекуди і невдоволень, виникає саме через оцінювання роботи учнів на уроці. Це питання потребує додаткового розгляду, тож тут лише зауважу, що для вдалого, справедливого, логічного, адекватного (і можна продовжувати) оцінювання потрібні чіткі критерії та розуміння учнями що і як оцінюється.

З досвіду скажу, що самооцінювання учнями сприймається найкраще. Тож часто пропоную цей метод, зокрема й на цьому відкритому уроці були от такі аркуші самооцінювання:

Гра “Театральний крокодил”

Ігрові моменти завжди сприяють створенню позитивного настрою, творчої атмосфери і, як відомо, граючись, вчитися легше. На цьому уроці пропонувала учням гру “Театральний крокодил”, під час якої потрібно було перевтілитись у той предмет, тварину і, навіть, емоцію, які були записані на картках.

Ребуси

Хто бував на моїх уроках або бачив інші статті, то вже знає моє позитивне ставлення до ребусів. Тож просто додаю ті, які використовувались на уроці. Тільки цього разу ще й з додатковими завданнями.

Гра “Лото”

Під час уроку учні дуже плідно та творчо працювали. Урок був насичений не тільки вправами, іграми, завданнями, зокрема й випереджальними, виступами та доповідями, але й емоціями. Тому під час етапу контролю не хотілось перевантажувати учнів чи псувати такий чудовий атмосферний урок якимось “тотальним” контролем. Тож запропонувала ще одну гру, а саме “Лото”. Гра-грою, але це справжній контрольний етап. Тільки завдання учні виконували в групах.


Коментувати

Думок на тему “Відкритий урок. Художня культура: “Культура ХХ століття. Театральна культура”